Wynagrodzenie

Wynagrodzenie jest przede wszystkim wynikiem dokonanej rzetelnej analizy sprawy, oceny stopnia jej skomplikowania i rozmowy z klientem, podczas których sprecyzowane zostaną jego potrzeby i cele. Z tego powodu nie jest możliwe, a nawet niecelowe, opublikowanie przez nas uniwersalnego cennika usług prawnych.

Każda sprawa jest inna, a ponadto odmienne także pozostają cele samego klienta. Jednocześnie niezmienne jest przy tym to, iż każda sprawa wymaga indywidualnego podejścia, które rozpoczyna się rzetelną analizą dokumentów oraz dynamicznie zmieniających się przepisów prawnych i licznego orzecznictwa. Tylko bowiem takie przygotowanie do sprawy prowadzi do ustalenia optymalnej strategii procesowej sprawy oraz wyczerpującego sporządzenia pism procesowych. W swojej praktyce wielokrotnie spotkałyśmy się z tym, iż argumentacja przytoczona przez nas w ww. pismach, jako zaakceptowana w całości przez sąd orzekający, została następnie przytoczona w orzeczeniach. Mimo znacznego nakładu pracy, zrozumienie specyfiki postępowań sądowych i przejrzyście wyznaczony plan na prowadzenie sprawy jest kluczowy dla osiągnięcia sukcesu.

W przypadku klientów biznesowych wynagrodzenie ustalane jest przede wszystkim od zasad współpracy (współpraca stała czy doraźna), przedmiotu zlecenia, wartości przedmiotu sporu, rodzaju postępowania i stopnia skomplikowania sprawy.